Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste beste om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter voorkomen dat je een klacht hebt over onze geleverde dienst(en). We kijken uiteraard eerst graag samen met jou of we tot een passende oplossing kunnen komen. Daarom hebben wij dit klachtenreglement opgesteld. Heeft je een klacht of bent je minder tevreden, laat het ons weten. We staan open voor een gesprek en gaan er vanuit dat we er samen uit zullen komen.

Hoe te handelen bij een klacht of ontevredenheid?

Als je niet tevreden bent, dan is de eerste stap het gesprek aan te gaan de behandelend therapeut.  Je kunt jouw klacht indienen via de mail, waarna je binnen twee werkdagen een reactie van ons kan verwachten. We zorgen ervoor dat er binnen twee weken een gesprek wordt gepland waarin de klacht wordt besproken.  Als we tijdens dit gesprek niet tot een oplossing komen,  of het bespreken van de klacht ligt gevoelig, dan is het uiteraard mogelijk om contact op te nemen met de andere praktijkhouder. 

Wij zijn verplicht om de binnengekomen klacht te registreren. Wij zorgen er uiteraard voor dat jouw privacy gewaarborgd blijft. Na twee jaar worden de persoonsgegevens verwijderd.

Klachtencomissie

Wij bieden ook de mogelijkheid aan om gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenregeling. Refunction is hiervoor aangesloten bij Klachtenregeling – Klachtenportaal zorg. Op deze site vindt je verdere informatie en een klachtenformulier waar je gebruik van kan maken.